Poznaj historię Łukasza, który odnalazł sposób na zarabianiu na pasji do pieczenia ciast.
30 stycznia, 2023Poznaj historię Łukasza czyli Pana Drożdżowego z TikToka – Dowiedz się co spowodowało, że zaczął sprzedawać domowe ciasta w swoim sklepie internetowym.
Gdyby nie żona i córki, Łukasz prawdopodobnie wciąż byłby alkoholikiem z ogromnymi długami. Dzięki terapii i wyjątkowej społeczności, którą zbudował na TikToku, może teraz powiedzieć, że odkrywa życie na nowo. Założył sklep internetowy www.drozdzowe.com, na którym sprzedaje swoje domowe ciasta.
Przez lata pił alkohol. Teraz piecze domowe ciasta na TikToku
Łukasz czyli Pan Drożdżowy przez lata zmagał się z alkoholizmem, choroba zniszczyła jego zdrowie psychiczne i fizyczne oraz doprowadziła do poważnych kłopotów finansowych.
Dzięki podjęciu terapii i zmianie codziennych nawyków Pan Drożdżowy odkrył w sobie nową pasję jaką jest pieczenie ciast. Początki były naprawdę trudne ciasta nie wychodziły takie jak powinny co często doprowadzało do frustracji. Po wielu nieudanych próbach Łukasz zrozumiał, że pieczenie wymaga zarówno cierpliwości, jak i pokory. Zaczął głębiej studiować temat, ucząc się tego, co jest mu potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
„Będziemy musieli upiec wiele ciast”.
Chociaż upieczenie i sprzedanie 30 000 ciast może na pierwszy rzut oka wydawać się trudne do osiągnięcia, Łukasz i Karolina obliczyli, że taka właśnie ilość pozwoli im spłacić swoje długi w ciągu najbliższych dwóch lat.
@
Jednym z największych wyzwań, jakie przed nimi stoją, jest promocja ich ciast w sieci. Gdyby nie TikTok, nie byliby w stanie nic sprzedać. Facebook i Google Ads nie działają, ponieważ ludzie nie wiedzą, że mogą zamówić ciasta online i odebrać je z paczkomatu lub z rąk kuriera. Dostawa do domu produktów spożywczych nie weszła jeszcze w nawyk wśród konsumentów, dlatego powoli zaczęli edukować i budować świadomość marki poprzez filmy na TikTok i spotkania na żywo ze społecznością na tej platformie.
Odkąd Łukasz zaczął regularnie streamować filmy na żywo, oglądalność znacznie wzrosła, a liczba obserwatorów przekroczyła 30 000.
Po zaledwie dwóch miesiącach działalności domowa cukiernia Pana Drożdżowego zrealizowała już pół tysiąca zamówień. Biznes ten cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów, dyskutują oni i polecają między sobą wypieki, często nagrywając filmiki z recenzją zamówionych wypieków.
Pyszne domowe ciasta można zamawiać na drozdzowe.com